بیانیه سطح توافق خدمات تارنما

توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه بشرح ذیل است:

 ۱- تارنمای شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با هدف اطلاع رسانی و ارائه خدمات دوسویه به کلیه مخاطبان و متقاضیان محترم خرید انشعاب، مشترکین، درخواست کنندگان خدمات پس از فروش، پیمانکاران، کارکنان و سایر ذینفعان در محدوده تحت پوشش این شرکت شامل مدیریت شهر کرمانشاه و امورات تابعه ؛ وظیفه اطلاع رسانی به مردم شریف و گرانقدر را دارد و مجهز به سیستم ثبت و پیگیری شکایات و پیشنهادات ونظرسنجی می باشد و سعی بر آن دارد تا با  پوشش کامل مکانیزه خدمات شرکتهای تابعه، ، سایت خبری و بخشهای ارتباط با مدیران ارشد و پاسخگویی به سوالات رضایت مشترکین محترم را جلب نماید.

 ۲-  تارنما در تمای ایام هفته به صورت شبانه روز فعال می باشد.

۳- حداکثر زمان پاسخگویی به سوالات مشترکین و مخاطبن محترم ۳ روز کاری می باشد.

۴- حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی پس از خرابی احتمالی یک روز کاری می باشد.

۵- زمان های امکان اتصال به تارنما ۹۹ درصد است.

۶- در صورت بروز قطعی های برنامه ریزی شده (نظیر ارتقای زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری) به بازدید کنندگان گرامی اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.